SFO

SFO'en på Stubbekøbing Skole er et fritidstilbud for alle skolens elever. Du kan indmelde dit barn via den kommunale pladsanvisning. Vi har gennemsnitligt 90 indmeldte børn hen over skoleåret og primært elever fra 0.-6. klasse. Der er 5 pædagogisk ansatte, som hver eftermiddag tilbyder forskellige aktiviteter med børnene.

SFO'en har egne lokaler i den ældre del af skolen med bl.a. kreativt værksted, legerum og multirum. Vi benytter også flittigt skolens gymnastiksal og nyder at være ude og lege i den nye skolegård, i haven og på vænget.

Børnene får "café" (frugt og knækbrød) hver eftermiddag ved 15 tiden (dog ikke fredag) som et supplement til deres madpakker.

Du kan lave "gå hjem" aftaler med personalet vedr. dit barn. Så sørger vi for at sende dit barn hjem, til en bus eller fritidsaktivitet på det aftalte tidspunkt.

Vi tilbyder pasning i alle skoleferier (dog undtaget enkelte lukkedage, se under menupunkt åbningstider og lukkedage) med bl.a. ture ud af huset og maddage.