Landsbyordning Stubbekøbing

Landsbyordning Stubbekøbing er et læringsfællesskab for børn i alderen 0-16 år. I alt er vi 380 børn fordelt på: Stubbekøbing Skole, Stubbekøbing Børnehus og Æblehuset i Horbelev. Geografisk befinder vi os alle på Nordøstfalster, hvor vi nyder godt af den smukke natur.

Fordelen ved at være en landsbyordning er, at vi samarbejder omkring børnenes trivsel, udvikling og læring i et helhedsperspektiv fra børnene er 0-16 år.

Vi har en fælles bestyrelse med forældre- og personalerepræsentanter fra alle tre afdelinger, og vi samarbejder alle om vores vision: "Leg og læring for livet". Det betyder, vi i vores hverdag er eksperimenterende og kreative i undervisning og pædagogik fra vuggestue til udskoling.